Alpinistični odsek Novo mesto

•                                                          “Tudi najdaljša pot se začne z enim kortakom.” Leo Tzu

• “Ali se bo nekaj zgodilo, je odvisno od mene.” Robert H. Schuller

• “Tja, do koder je vredno iti, ne pelje nobena bližnjica.” Beverly Sills

• “Izrabi dan!” Horacij

• “Si želiš vertikale?” AO Novo mesto

• “Karkoli delaš, delaj to s strastjo.” Tomaž Humar

• “Čudovite stvari v življenju so tiste, ki jih počneš, ne tiste, ki jih imaš” Reinhold Messner

• “Klin se s klinom zbija.” Mark Tulij Cicero

• “Le malo je zadovoljstva v lahkih zmagah.” Edmund Hillary

• “Kjer je volja, je tudi pot.” Angleški

• “Goro bo premaknil le tisti, ki je v začetku premikal kamenčke” Kitajska modrost

•                      “Bilo je lepo, nekateri so celo jokali….” R.M. – Gric

Pripravljalna zimska tura – Debela peč

Posted on

V soboto 13.12. je bila planirana skupna tura na Debelo peč. Že tekom tedna je kazalo, da nam vreme za vikend ne bo naklonjeno zato smo tudi odpovedali dvodnevno turo in se raje odločili za enodnevno ” saj bomo tako lahko lažje posušili mokra oblačila” smo si rekli. Klub slabi vremenski napovedi, je bilo prijavljenih na turo 13 udeležencev. Ob 6:00 je bil zbor pred Qulandijo, kjer smo se razporedili po avtih. V startu smo ugotovili, da nam manjka udeleženec. V takem primeru bi brez okrevanj dodelil črno piko, vendar zaradi utemeljenih zdravstvenih razlogov tokrat pogledam skozi prste. Z šoferji se še dogovorimo o destilaciji in 6:05 odrinemo.

Po posvetovanju z legendo Gricem se odločim, da se z avti pripeljemo po dobo zrihtani in spluženi makadamski cesti do planine Javornik. Žal nismo upoštevali dejstva, da se ne bomo pripeljali tam z visokimi terenci ampak z nizkimi formulami. V tej točki bi rad sporočil vsem bralcem članka, da je cesta do planine Javornik na fino splužena. Vsa zahvala gre našim odličnim in spretnim voznikom karavanov Primčitu, Šinkitu in Tiniju.

Na parkirišču vesel ”ku marela” odpustim tudi Janezu, ki se iz udobnih in toplih oblačil preoblači v pohodne cunje in pripravlja za turo, še dobro da nismo startali ob 04:00 in da ni tema oziroma -10 C zunaj. No kljub vsem skupaj nam uspe odrinit iz parkirišča ob 8:10 in tako dosežemo kočo že ob 9:30. Kratko okrepčilo v koči, za tiste, ki so nas čakali zunaj koče mogoče kljub temu malo predolgo. Še dobro da smo se podvizali, saj bi tako del ekipe pristalo na Viševniku, če jih nebi pravi čas ustavili in preusmerili proti Debeli peči.

Ob 11:30 že stojimo na vrhu. Vsi vrhovi okoli nas v čisti megli in oblakih samo Debela peč z soncem obsijana. Ojoj ti vremenarji ”Ste pozabil, da sem se jaz zmenil tam zgoraj z upravo, da bo naš vrh z soncem obsijan.”

Nekaj tople pijače, sendvič dva še hitro par slik, pa seveda da ne pozabim na tistih 10 udarcev po riti novopečenim tečajnikom in že drvimo v dolino. Na sedlu se ločimo jaz grem s tečajniki dol hladit riti in se ustavljat z cepinom ostali pa skočijo še na Brda. Ob 12:30 smo že ponovno pri koči. Snega žal nismo našli dovolj da bi lahko varno vadili zaustavitev z cepinom, smo pa našli v ruzakih še nekaj za pojest, tako da smo kot šolarčki menjavali in si ponujali različne dobrote. Še dobro da imam vedno poleg ”light in fast” ruzaka v katerem ni nikoli dodatne hrane za delit nenasiten in velik želodec, kamor lahko spravim boga in pol.

Ob 13:30 smo že na parkirišču in ob 14:00 na ”kremšnitah” v centru Bleda. Tam smo se tudi poslovili od skupne ture in vsak po svoje odpeketali domov. Tura je uspela in upam, da so se tudi ostali udeleženci imeli tako lepo kot sem se imel jaz.

Še enkrat bi se rad zahvalil šoferjem, Gric, Primči, Šinki, Tini za nudenje prevoza ostalim.

Nini (borovničke), Petru (šnopček) in Robitu (višnje) za tople pri srčnice, ki so nas grele med pohodom.

In vsem ostalim udeležencem, ki so s svojo dobro družbo poskrbeli, da smo se imeli lepo.

Iskreno pa bi se rad opravičil Ireni, ki je poslušala svojega mentorja (mene) in ni vzela iz avta gamaš. Zaradi tega je imela mokre hlačke. Upam da so se hlačnice posušile.

P.S. Šinki ti si določil da naj napišem, jaz pa določim da objaviš na strani Ao. Za morebitne napake in tiskarškega škrata se že v naprej opravičujem.

Lep pozdrav,

Matej B.

[wdgpo_plusone]

3 comments on “Pripravljalna zimska tura – Debela peč
  1. Nejc on said:

Naša skupna tura je bila fenomenalna. Posebaj gredo pohvale našemu vodji Mateju Balantu za izbrani cilj in vreme. Zdaj vem zakaj je srebnni BMW odvil za Brezje. Zgleda da je donacija za mašo pomagala, da smo uživali v sončku. Zdaj pa ko smo nabrali malo kondicije jo je potrebno vzdrževati. Zato bi bilo fino, da se mogoče ta vikend ponovno kam odpravimo.

2. Matej on said:

Res je Šinki dubu si me, ko smo zavili dol na Brezje (OMV) sem šel na hitro poslat fax.
    Za jutri smo pa že zbrani ti, Robi, Suhi pa jaz. Destinacija pa je ……

3. Nejc on said:

:). Za jutri se pa plani malo podirajo. Robi ne gre, jaz pa tudi moram svoji dragi pomagat zlagat drva. Tako, da mi potem ostane samo nedelja. To pa je pri tebi dan za Mojco. Verjetno se bom Gricu prislinil. On je v javnem sektorju in mora delati v soboto. 🙂

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.