Alpinistični odsek Novo mesto

•                                                          “Tudi najdaljša pot se začne z enim kortakom.” Leo Tzu

• “Ali se bo nekaj zgodilo, je odvisno od mene.” Robert H. Schuller

• “Tja, do koder je vredno iti, ne pelje nobena bližnjica.” Beverly Sills

• “Izrabi dan!” Horacij

• “Si želiš vertikale?” AO Novo mesto

• “Karkoli delaš, delaj to s strastjo.” Tomaž Humar

• “Čudovite stvari v življenju so tiste, ki jih počneš, ne tiste, ki jih imaš” Reinhold Messner

• “Klin se s klinom zbija.” Mark Tulij Cicero

• “Le malo je zadovoljstva v lahkih zmagah.” Edmund Hillary

• “Kjer je volja, je tudi pot.” Angleški

• “Goro bo premaknil le tisti, ki je v začetku premikal kamenčke” Kitajska modrost

•                      “Bilo je lepo, nekateri so celo jokali….” R.M. – Gric

1. Dan odprtih vrat PD Krka Novo mesto

Posted on

V sklopu evropskega tedna mobilnosti in 650 letnice Novega mesta je naše planinsko društvo organiziralo Dan odprtih vrat. 22. septembra smo se na Loki predstavljali odseki, ki delujemo pod okriljem PD Krka Novo mesto. Pričetek prireditve je bil ob 11 uri. Vsak od odsekov je imel svojo stojnico na kateri je predstavil svoje delovanje.

Alpinistični odsek je predstavil osnovno opremo ter plezanje na umetni steni. V dopoldanskem času nas je obiskalo kar nekaj vrtcev iz naše občine. Otroci so sprva kazali malo straha oz. treme, ko pa se je prvi povzpel čisto do vrha, so ta strah pozabili in se veselili, da se bodo preizkusili v plezanju. Na žalost naš odsek nima zadosti opreme za najmanjše, tako da sta lahko plezala le dva hkrati.

V času kosil se je obisk malo umiril, tako da smo imeli tudi mi čas obiskati stojnice ostalih odsekov. Prav vsi so se zelo potrudili in pripravili pester program.

Pri markacijskem odseku ste se lahko preizkusili v osnovi geometrije in sicer izdelava prostoročnega kroga v beli in rdeči barvi. Seveda gre za markacijo, ki jo srečujemo po vseh naših hribih in dolinah.

Odsek za varstvo gorske narave je pripravil prijetno predstavitev rastlin v naših hribih, s posebnim poudarkom katere od njih so ogrožene. Prav tako so vam z veseljem svetovali kje si lahko posamezne rožice ogledati in tudi kdaj cvetijo.

Mladinski odsek je pripravil družabne ekipne igre, pri vodniškem odseku pa ste se lahko preizkusili v hoji ob vrvni ograji in izdelavi vozlov.

Planinska skupina Dvor je predstavila svoj najvišji vrh in gradbeni projekt na samem vrhu – 888 m visokem sv. Petru.

Odsek za turno kolesarjenje je v sodelovanju z JB centrom predstavil užitke vožnje s kolesi po zahtevnih in manj zahtevnih poteh ter obiskovalcem omogočil spretnostni preizkus vožnje s kolesom.

Po kosilih in malicah pa je bil ponovno naval. Veliko otrok, ki jim ni uspelo prti na vrsto za plezanje dopoldne, so v spremstvu staršev prišli popoldne in se preizkusili o premagovanju vertikale. Tudi osnovnošolci so pokazali zanimanje za hribe in plezanje. Tako je bilo pod našo steno zelo živahno in prijetno. Starši in gledalci so spodbujali otroke, mi pa smo pazili na njihovo varnost pri osvajanju višinskih metrov. Kar nekaj obiskovalcev nas je pobaralo ali bomo imeli plezalni vrtec za najmlajše. Na osnovi tega opažamo, da je v našem kraju kar nekaj interesa za »hribolazenje« in plezanje. To pa nam daje zagon za nove projekte.

Ob 17 uri se je pričel uradni del prireditve. Otvoritveni govor je imela prof. Andreja Bele iz mladinskega odseka. Uvodni govor je imel predsednik g. Progar, ki je predstavil delovanje PD Krka Novo mesto. Za njim je sledil govor podžupana MONM, g. Boštjana Groblerja. Nato je mikrofon prevzela ga. Nina Štampohar, ki se je sprehodila do vsakega odseka in predstavila njegovo delovanje. Prireditev se je zaključila ob 18 uri.

Vsem medijem, sponzorjem in prostovoljcem, ki ste nas podprli v organizaciji 1. Dneva odprtih vrat, se zahvaljujemo in upamo, da se bo to sodelovanje nadaljevalo in nadgrajevalo.

[wdgpo_plusone]

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.