Alpinistični odsek Novo mesto

•                                                          “Tudi najdaljša pot se začne z enim kortakom.” Leo Tzu

• “Ali se bo nekaj zgodilo, je odvisno od mene.” Robert H. Schuller

• “Tja, do koder je vredno iti, ne pelje nobena bližnjica.” Beverly Sills

• “Izrabi dan!” Horacij

• “Si želiš vertikale?” AO Novo mesto

• “Karkoli delaš, delaj to s strastjo.” Tomaž Humar

• “Čudovite stvari v življenju so tiste, ki jih počneš, ne tiste, ki jih imaš” Reinhold Messner

• “Klin se s klinom zbija.” Mark Tulij Cicero

• “Le malo je zadovoljstva v lahkih zmagah.” Edmund Hillary

• “Kjer je volja, je tudi pot.” Angleški

• “Goro bo premaknil le tisti, ki je v začetku premikal kamenčke” Kitajska modrost

•                      “Bilo je lepo, nekateri so celo jokali….” R.M. – Gric

Prek Sinjega slapu v kristusova leta

Posted on

Po sobotni avanturi na Vršiču, so nas gorske in plezalne  razmere dodobra razrajcale. Tako sem že ob povratku in naslednji dan razglabljal, kam in s kom. Med tednom ni lahko dobit soplezalca, pa še vremenska napoved je bila slaba, kajti prihaja velika odjuga. Potrebno bo pohiteti! Postavim termin za torek, Nejc ne dobi dopusta, Sreč pa me pokliče popoldne in pove, da gre pa čeprav samo za dopoldne, kajti dela popoldne. Torej zmenjeno, greva na Jezersko.

Ob 7h parkirava na Jezerskem in ne moreš verjet, zunaj je nič stopinj. Seveda sva vedela za napoved, toda preseneti te, ker veš, da je tukaj mraz, če tudi ga drugje ni. Nič ne de, nahrbtnike na rame, pot pod noge in že se vzpenjava po melišču proti najinemu prvemu cilju Sinji slap. Z Srečkotom grem rad v gore, k je vedno dobre volje in poln energije. Tako med pristopom pove zgodbico kako je dobil dopust, saj je imel za šefa aduta v rokavu, torej danes ima 33 rojstni dan. Tako lahko planirava dve smeri, juhu že sva pod Sinjcem. Obujeva dereze, zgrabiva za cepine in odpikava do prvega resnega ledu. Srečku stisnem roko in mu zaželim obilo užitkov v prvem raztežeju. Res da je bilo rahlo v plusu, je bil slap odlično narejen, orodje je prijemalo odlično, debelina je pa taka, da lahko vijačiš kjer se ti zahoče. Torej lepo zalit slap, nobenih svečk, oba se strinjava, za te razmere presenetljivo dober. Z ledom je zalit tudi drugi raztežaj, prečka, oz. rampa, ki je po navadi cela snežna. Tako je tokrat Sinji slap v celi dolžini leden, le na vrhu manjka kake 3 mete, kar je pa že itak pogosto. Je pa posledično zaradi inverzije pod ledom lepo teklo, jasno vrv sva tudi dodobra namočila, ni pa ravno teklo po vrhu ledu. Menim, da se bo slap obdržal še kake par dni kljub taki odjugi. Po vsem povedanem, zeblo naju torej ni, potegnila sva štiri raztežaje v lepih razmerah in dobri družbi. Pri Češki koči sva malčkala, nato pa sva jo po planinski poti ubrala v smeri najinega drugega cilja, Teranove smeri. Ta potka je poleti lepa, pripelje te praktično na sam vstop Teranove, toda tokrat je bila ledena in zasnežena, midva sva  si pa zgoraj pri koči sezula dereze, še dobro, da so zajle in klini. Nič ne de, plezalca mora bit tudi kdaj strah J. Pod najino novo smerjo, se naju je pa začel lotevati dvom. Temperatura je bila že 8st., led v novi smeri je po nekje tenak le par mm, varovanje slabo. Tako visoke temperature so naju tu gor res presenetile, če bi bilo +3 ok, toda skoraj 10, vprašanje varnosti. V debati pod smerjo Srečko pove svojo modro » jaz sem za svoj rojstni dan izpolnil en cilj, splezal slap in sedaj čakam na drugi cilj, to je pivo, kajti sem neverjetno žejen« Le steška me je prepričal? Teranka bo počakala na boljše čase, obrnila sva se v dolino, spustila ročno zavoro in jo ucvrla drugemu cilju naproti. Seveda sva prišla srečno domov, le bol pozno.

Vse naj Srečko

[wdgpo_plusone]

One comments on “Prek Sinjega slapu v kristusova leta

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.